De link naar jouw beveiligde, persoonlijke pagina ‘Mijn 60plusEndus’ is: mijn.60plusendus.nl
Dit is een kort filmpje over ‘Mijn 60plusEndus’: hoe je inlogt en waar je welke gegevens kan terugvinden.
Q: Waarvoor heb ik een persoonlijke ‘Mijn 60plusEndus’ nodig?
A: Je kunt hier jouw persoons- en betaalgegevens terugvinden. Een deel van de gegevens kan je hier zelf aanpassen, wel zo makkelijk! Je vindt hier ook alle reizen en dagtrips die je in het verleden met ons hebt gemaakt. En niet onbelangrijk: de informatie voor de activiteit en/of je reisbescheiden komen hier in te staan en kun je dus altijd makkelijk terugvinden.
Q: Hoe kan ik inloggen in mijn beveiligde omgeving?
A: De link om in te loggen heb je via een e-mail ontvangen. Op de inlogpagina voer je je reserveringsnummer in en het e–mailadres wat je bij jouw boeking hebt gebruikt.
Q: Ik weet niet meer met welk e-mailadres ik moet inloggen
A: Je logt in met het e-mailadres waarmee je de boeking hebt gemaakt en waar je je reserveringsbevestiging en factuur op hebt ontvangen. Indien je dit niet meer weet of kunt achterhalen, kan je altijd even contact opnemen met 60plusEndus. Wij helpen je dan graag verder.
Q: Ik ben mijn reserveringsnummer kwijt
A: Het reserveringsnummer vind je terug op de factuur, bij de detailgegevens van je boeking. De factuur heb je na de boeking per email ontvangen (de reserveringsbevestiging).
Q: Hoe kan ik mijn account verwijderen?
A: Dit is helaas niet mogelijk.
Q: Ik ben mijn reserveringsnummer kwijt Waar vind ik mijn factuur?
A: Bij elke boeking ontvang je via e-mail een reserveringsbevestiging met de factuur als bijlage. In de Mijn Omgeving vind je onder ‘Mijn Reserveringen‘ de facturen en betalingen. Dit kopje staat in de linkerbalk. Als je daarop klikt, krijg je een overzicht van alle boekingen.
Q: Kan ik zien welke boekingen ik eerder gemaakt heb?
A: Dat kan zeker. In de Mijn Omgeving vind je ‘Mijn Reserveringen‘ terug. Dit kopje staat in de linkerbalk. Als je daarop klikt, krijg je een overzicht van alle boekingen. We hebben een tabje ‘Aankomend‘ en een tabje ‘Historie‘. Alle eerdere boekingen staan onder ‘Historie‘.
Q: Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?
A: Sommige gegevens kan je zelf aanpassen, andere niet. Dit heeft te maken met o.a. het boeken van vliegtickets. Je kunt sommige gegevens zelf aanpassen in je persoonlijke ‘Mijn 60plusEndus’ pagina. Gegevens die je niet kunt aanpassen (zoals geboortedatum en naam), kunnen wij uiteraard voor je aanpassen. Staat er iets niet goed en kun je dit niet zelf aanpassen? Stuur in dat geval een email naar info@60plusendus.nl
Q: Kan ik mijn e-mailadres aanpassen?
A: Je kunt jouw e-mailadres niet zelf aanpassen. Als jouw e-mailadres verandert, stuur dan een email naar info@60plusendus.nl. Wij zullen het dan voor je aanpassen.
Q: Wie heeft toegang tot mijn gegevens?
A: Alleen 60plusEndus heeft toegang tot je gegevens. Dit o.a. ter voorbereiding van je reis en vanwege de boekhouding. In verband met de wet op de privacy (AGV) is het verboden om om deze gegevens met derden te delen.
Q: Wat gebeurt er met mijn gegevens na mijn reis/activiteit?
A: Je gegevens worden veilig bewaard gedurende 2 jaar. Zo hoef je bij een volgende boeking niet alle gegevens opnieuw in te voeren en heb je inzicht in alle reizen en activiteiten die je met 60plusEndus gemaakt hebt.
Heb je een vraag, wil je meer informatie of persoonlijk contact? Je kunt ons altijd bellen of een e-mail sturen.
Of bekijk de veelgestelde vragen
Wil je het gratis 60plusEndus Magazine ontvangen? Als je je hier inschrijft, sturen we je het magazine vandaag nog per email toe. We zullen je tevens wekelijks op de hoogte houden van de leukste reizen, workshops en dagtrips.
Bezoekadres (op afspraak):
Desk at Sea
Hellingweg 9A – Den Haag
Correspondentieadres:
Desk at Sea
Hellingweg 9A – Den Haag
Tel. | : 070-2210187 |
: info@60plusendus.nl | |
KvK nr. | : 69361231 |