Hier lees je de ervaringen van eerdere deelnemers aan onze reizen, workshops, (natuur)belevenissen, wandelingen en dagtrips.

“Het was een leuke dag met gezellige mensen. De ontvangst was goed en alles aan boord was prima verzorgd. De schipper vertelde veel en boeiend. Kortom, voor herhaling vatbaar. Een aanrader.”

“Het was een heerlijke dag. Mooi weer, een fantastische gids, fijne mede-wandelaars. Het programma was mooi. Kortom, deze dag in de natuur van de Betuwe was voor mij onvergetelijk. Dank hiervoor.”

” Het was een gewéldige wandelreis door Kent. De groep was leuk, het was práchtig weer, de begeleiding was Top en de accommodatie was een belevenis. Het was mijn eerste wandelreis en ik heb genoten!”

“De wandelreis naar Kent (Canterbury) met een verblijf op de campus van de Kent University is mij uitstekend bevallen. We hebben ook geluk met het weer gehad. De groepsgrootte ( 8 mensen) is goed bevallen, ook omdat wij zelf aan de hand van een routebeschrijving de route moesten zoeken en dat wordt m.i. met meer dan 8 mensen lastig. Over de reisleider niets dan goed, een heel aardig persoon, regelde alles prima en was een goede chauffeur waarbij je je wel veilig voelde in de bus. De accommodatie was uitstekend: fijne kamer en prima maaltijden”.

“Zaterdag 25-06 dagje den Haag, met een wandeling, boottocht en sushi-lunch. Ondanks de regen was het een zeer geslaagde dag onder leiding van gids Theo en het aangename gezelschap van de anderen.”


“Superleuk en leerzaam”

“Bergen is zo’n leuk dorpje. De rondleiding rond de Ruïne Kerk was heel interessant. We hadden een leuke groep van 11 vrouwen; altijd fijn als er gelachen wordt met elkaar. Allemaal 60plussers en een dame van 27 die direct door de groep werd opgenomen, mijn dochter. Het schilderen in de middag was heerlijk, eindelijk weer eens creatief bezig zijn. Maar eerst moesten we de linker hersenhelft (taal, ratio, etc) even uitschakelen om onze rechter hersenhelft tot zijn creatieve recht te laten komen. Het was leuk om even die insteek te kiezen: onze beide hersenhelften en hoe die elkaar soms in de weg zitten. De 11 schilderijtjes die tevoorschijn kwamen waren ‘plaatjes’. Zeg nooit tegen jezelf dat je niet creatief bent!!”

“Fijne ervaring, de groep mensen heel leuk. We gingen in kleine groep van 7 personen wandelen, dat was fijn. Afwisselende tochten. Het verblijf was goed, prima superschone kamer en het eten was ook lekker”.
