Hier lees je de ervaringen van eerdere deelnemers aan onze reizen, workshops, (natuur)belevenissen, wandelingen en dagtrips.
“Hebben een prima dag gehad, veel geleerd, wist niet dat mijn telefoon zo veel kon. Locatie centrum Utrecht met vele steegjes was erg leuk. Goede tips gekregen, wat betreft lijnen, diepte, schaduw en dergelijke. Locatie lunch en afsluit drankje ook prima. Kortom fijne dag gehad met goede uitleg door Karin.”

“Leuke dag, met veel achtergrondinformatie op een zeer boeiende wijze gebracht door André de gids.”

“Het was weer, ik ging voor de 2e keer, geweldig georganiseerd. Lieve mensen bij Orion. Jos de gids legde alles goed uit, in begrijpelijke taalgebruik. Super dag gehad.”

“Leuke, volle en stralende dag in Schoonhoven met groep deelneemsters, rondleiding, heerlijk 12-uurtje lunch en workshop zilversmeden.”

“Gisteren een leuke en gezellige dag gehad in Delft. We werden op het centraal station ontvangen door André die ons door de stad zou begeleiden. Hij wist erg veel te vertellen over de mooie Delft en alle bezienswaardigheden. Het eerste drankje bij de ontvangst genoten we bij de oudste brouwerij van Delft waar tot voor kort veel replicatie van Vermeer hebben gehangen. André kan enthousiast vertellen.
De lunch locatie was vooraf gereserveerd. Daar stond een lange tafel klaar zodat we allemaal gezellig bij elkaar konden zitten. En de lunch smaakte prima. Het was een geweldige dag.”

“Het was sowieso schitterend vaarweer. De ontvangst met koffie en suikerbrood voelde vertrouwd; een warm welkom benedendeks. De briefing, de verhalen, het samen het schip goed zeilend te krijgen en te houden! Voor sommigen betekende dat ook hard werken…top! Kortom ..een leuke ervaring met dank aan schipper Jan en Heleen (…heerlijke lunch) Echt een topdag op de Loosdrechtse plassen!”

“Goede ontvangst, makkelijk te vinden. Auto in parkeergarage Babylon voor 6 euro, van te voren geregeld en betaald, lukte ook goed. Leo heeft ons leuk en goed rondgeleid. We troffen het met het weer. Koffie en lunch waren heerlijk. Kortom, op naar het volgende uitje.”

“Echt genoten van een dag vol afwisseling in weer en gezelschap. Handen uit de mouwen, op koers liggen en dat met een lekker drankje en gezellige schipper Jan en vrolijke Helene met catering.”

“Het was een prachtige wandeling . Het startpunt was zeer hoe te bereiken. Fijn dat er goede parkeerplekken waren. Een zeer kundige gids met mooie verhalen (wel een hoog looptempo 😊). De lunchconcert onderweg was heerlijk. En niet geheel onbelangrijk, fijne mensen om mee te lopen. Zeer de moeite waard.”

“Aangekomen op de boot kregen we een hartelijk ontvangst met koffie en suikerbrood. Heerlijk gevaren, duidelijke uitleg van Jan de schipper en een super lunch van Heleen. Wat hebben ze ons leuke mooie plekjes laten zien! De plaats waar het Skutsje te vinden was, kon beter worden aangegeven. Maar in 1 woord een geweldige gezellige leerzame smakelijke dag! Voor herhaling vatbaar!”
