Komen er vaak nieuwe activiteiten bij?
We voegen regelmatig nieuwe reizen en activiteiten toe aan ons aanbod! Als je op de hoogte gehouden wilt worden, kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrieven. Deze ontvang je wekelijks na aanvraag van ons gratis magazine vol leuke artikels: https://60plusendus.nl/gratis-magazine/
Wat gebeurt er bij slecht weer?
Uiteraard geldt voor zowel binnen- als buitenactiviteiten: veiligheid eerst. (Buiten)activiteiten vinden in principe altijd doorgang en worden alleen uitgesteld in gevaarlijke situaties en overmacht, dus extreem noodweer. Voor binnenactiviteiten geldt dit alleen op het moment dat de locatie onveilig wordt geacht.
Als de activiteit niet doorgaat, krijg ik dan mijn geld terug?
Het kan gebeuren dat 60plusEndus een activiteit dient te annuleren door bijvoorbeeld: ziekte, te weinig deelnemers of in geval van overmacht (denk bijvoorbeeld aan extreem noodweer). In deze gevallen zal 60plusEndus trachten de activiteit naar een andere datum te verplaatsen en kun je er vrijblijvend voor kiezen om deel te nemen aan de activiteit op de nieuwe datum of voor restitutie van het betaalde bedrag.
Moet ik een reisverzekering afsluiten?
Wij raden je aan altijd een reis- en annuleringsverzekering af te sluiten. Dit kan bij alle bekende verzekeringsmaatschappijen of via onze partner de Europeesche verzekeringen. Indien je een boeking via onze site maakt, kom je vanzelf de optie tegen of je een reis- en/of annuleringsverzekering wilt afsluiten. Mocht je hier specifieke vragen over hebben, kun je altijd even contact met ons opnemen.
Zijn jullie lid van een reisgarantieregeling?
Ja, wij zijn als touroperator lid van het Garantiefonds voor Gespecialiseerde Touroperators (GGTO). De Stichting GGTO staat er voor garant dat u het reeds betaalde deel van uw reissom terug krijgt indien een touroperator in financieel onvermogen komt. Dit kan zijn vóór jouw vertrek maar ook tijdens jouw verblijf op locatie. Bovendien garandeert de Stichting GGTO tijdens het verblijf de terugreis indien de touroperator, als gevolg van financieel onvermogen, hier niet meer voor kan zorgdragen. Door de touroperator wordt voor deze garantiestelling een vast bedrag van €7,50 per persoon (voorheen €15,- per boeking) in rekening gebracht aan de consument. Hiermee wordt het garantiefonds opgebouwd en onderhouden.
Kan ik een eendaagse activiteit annuleren?
Eendaagse activiteiten kunnen niet herroepen of geannuleerd worden. Wel kan de plaats worden overgedragen aan een ander persoon en - waar mogelijk en na overleg - worden verplaatst naar een latere datum - als deze beschikbaar is.
Hoe lang van te voren hoor ik of de activiteit doorgaat?
In principe gaan we ervan uit dat een activiteit doorgaat. We maken er daarom geen extra melding van als dit het geval is. Wel krijg je een week voor aanvang een bericht met de laatste informatie en details van je activiteit. Uiteraard nemen we wel z.s.m. contact met je op als de activiteit niet doorgaat.
Krijg ik een bevestiging van mijn inschrijving?
Ja, zodra je je hebt aangemeld en betaald via de website, ontvang je een korte bevestigingsmail met factuur van je reservering, zodat je kunt zien dat de aanmelding juist is verlopen. Uiterlijk een week voor aanvang ontvang je een email met de laatste informatie van de activiteit.
Kan ik ook met een acceptgiro betalen?
Nee, dit kan niet. Als je een reservering via de website maakt, kom je vanzelf op een pagina waar je direct met iDeal, overboeking of een creditcard kunt betalen. Zodra je hebt betaald, ben je verzekerd van deelname. Mocht dit niet lukken om welke reden dan ook, neem dan even contact op per mail, dan kijken we samen even naar een eventueel alternatief!
Hoe en waarmee kan ik betalen?
Betaling verloopt via een SSL-beveiligde verbinding bij onze betaalpartner Mollie. Wij accepteren iDeal, creditcards en overboekingen.
Kan ik zien wie zich nog meer heeft aangemeld?
Momenteel is er nog niet op de website te zien hoeveel mensen/wie er zich hebben aangemeld voor een betreffende activiteit. Mocht je hier eventueel vragen over hebben, kun je altijd even contact met ons opnemen.
Wat is de maximale groepsgrootte?
Het maximum aantal deelnemers verschilt per activiteit. Bij sommige activiteiten hebben kleine groepen de voorkeur, bij andere activiteiten kunnen er meer mensen mee. We zullen dit zo goed als kan in de tekst van betreffende activiteit aangeven.
Met hoeveel deelnemers gaat een activiteit door?
Het minimum aantal deelnemers verschilt per activiteit. Sommige activiteiten kunnen al doorgaan met een aantal deelnemers, voor andere activiteiten zijn er meer deelnemers nodig. We zullen dit zo goed als kan in de tekst van betreffende activiteit aangeven.
De activiteit voldeed niet aan mijn verwachting, wat kan ik doen?
Naast het ontvangen van positieve feedback, horen wij het ook graag als het niet is gegaan zoals je had gewenst of verwacht. Je kunt ons hierover bellen, mailen of schrijven. Indien je een klacht wilt indienen, stuur deze dan per mail of brief binnen 14 dagen na afloop van de activiteit. Wij streven er naar de klacht binnen enkele werkdagen te hebben beantwoord.