“Geweldige reis met prima winterweer en meermaals noorderlicht. Goed gezelschap en goede begeleiding van Hoi-Shan. Enige minpuntje is dat de excursies in Noorwegen extreem duur zijn. Voor de rest perfect geregeld door 60plusEndus en Hurtigruten”.
Ina wijnburg