Hier lees je de ervaringen van eerdere deelnemers aan onze reizen, workshops, (natuur)belevenissen, wandelingen en dagtrips.
“Bijzonder leuke dag met zeer gastvrij schippersechtpaar. Jan weet heel veel van de omgeving en Heleen is een top gastvrouw! Super!”

“Was een heerlijke dag op het strand van Scheveningen in de schaduw want de temperatuur was meer dan 30 graden. Iedereen lekker bezig met zijn/haar beeld. Genoten!”

“Het was een fijne en leerzame dag. Marielle wist heel veel te vertellen. Heb een goede indruk van Nijmegen en misschien ga ik nog eens terug.”

“Wat was dat een voortreffelijke tocht met Jan en z’n vrouw Heleen. Zo top verzorgd, heerlijke hapjes en drankjes en wat was de gerookte zalm voortreffelijk. Op en top verzorgd, Jan had zelfs gedacht aan een luifel zodat we niet niet in de volle zon hoefde te zitten. Echt in een woord fantastisch. Heleen aan het werk om de luifel omlaag te houden bij de lage bruggetjes en Jan snijdt heerlijke watermeloen aan.”

“Heb een fantastische dag gehad. De ontvangst en de verzorging waren geweldig. Jan en Heleen zijn een voorbeeld hoe gastvrijheid moet zijn. Nogmaals genoten, een aanrader.”

“Een snikhete dag op het water doorgebracht met een prima verzorgde rondvaart. Veel geleerd onderweg van Jan is een onderhoudende verteller. En Heleen verzorgde de inwendige mens op een uitstekende wijze. De aan boord gerookte zalm was een cadeautje. Eigenlijk net als de hele dag. Kortom, een aanrader!”

“Ik vond het een geweldige dag. De ontvangst op Den Haag CS was duidelijk te vinden, omdat ik als laatste arriveerde en dus de groep makkelijk zag staan. Schitterende locatie wel. De rondvaart was heel leuk, nooit geweten dat er zo’n mooi kanaal rond heel de binnenstad gaat. Van alles, van heel oud tot heel nieuw en modern gezien, met perfecte uitleg. Daarna lopen naar het Full Moon city restaurant voor een Dim Sum Lunch. Eten was heerlijk, van alles een beetje kunnen hebben, met de nasi en noodles. 2 soorten thee, ook overheerlijk vooral gezien de hitte en de dorst. Ik zou best nog meer van dit soort dagtochten willen doen. Ben ten slotte ruime 60+’er. Ik kijk wel goed naar de beschrijvingen en zie dat ze vaak voor zeer actieve 60 plussers zijn.”

“Leuke en interessante dag. Goeie gids die echt alles over Den Haag lijkt te weten.”

“Heel suffig begon de tour voor ons 2-tjes: we waren een uur te vroeg. Maar we hebben een geweldige tour gehad door een nog geweldiger stad. Wij vinden Rotterdam super, gaan er graag naartoe en zijn tijdens de tour weer heel veel ”weetjes” te weet gekomen. Wat hebben we leuke dingen gezien. We zijn zelfs over de hoereloper (de brug)gegaan… beetje op mijn verzoek. Rein deed het fantastisch en heeft ons veel in de schaduw rondgeleid EN het diner was niet te versmaden. Compliment voor Henri (de kok) en dat met die hitte! Wij hebben genoten. 60plusEndus onze complimenten.”

“Leuke boottocht met Jan en Heleen. Veel gehoord over historie. Keurig verzorgd met hapjes en drankjes. Complimenten, dus een aanrader.”
