Hier lees je de ervaringen van eerdere deelnemers aan onze reizen, workshops, (natuur)belevenissen, wandelingen en dagtrips.
“Gisteren 19 juli golfworkshop waar bij de alexander techniek wordt toegepast. Het was prima weer, gezellige groep deelnemers en begeleiding. Blijkt dat het niet 1,2,3 meevalt om de techniek toe te passen. Blijven oefenen. Dit was voor mij de eerste keer dat ik deelgenomen heb aan een activiteit vanuit 60plusEndus. Het is mij ontzettend goed bevallen.”

“Een hele mooie ontspannen wandeling met een goede en leuke uitleg van de gids.”

“Bij deze wandeling was een gids die veel informatie deelde met leuke weetjes over de historie van het reservaat rondom Hilversum.”

“Het was een geslaagde wandeling met een gezellig gezelschap en goede verteller. Afgesloten met een lunch op een leuke locatie.”

“De golfclinic heeft volledig aan onze verwachtingen voldaan. Anneke (golfpro) en Alwine (Alexander therapeut)Vormen een goed team. Door hun adviezen over houding en ontspanning is onze slag zeker verbeterd. Het is een mooie en leerzame dag geweest en een aanrader voor iedereen die zijn slag en houding wil verbeteren en daarbij ook veel plezier heeft.”

“Zaterdag de Hofjeswandeling in den Haag meegemaakt. Leuke, interessante wandeling door Den Haag, gezellige groep en mooi weer. Door het verkeer was de gids af en toe moeilijk te verstaan, maar al met al een aanrader.”

“Het was een leuke ervaring om mee te varen. Heerlijk weer, lekkere hapjes en drankjes en informatief. Heb ervan genoten.”

“Ik heb niets dan lof voor deze prachtige dag. Alles zat mee, het weer, de schipper, de dames v.d. catering, het gezelschap. Heb enorm genoten. Zou zo weer een keertje willen gaan. Dank dat jullie dit organiseren. GEWELDIG was het.”

“Wat een enorm leuke dag. De groep was een beetje aan de grote kant, maar de gezelligheid en de Haagse heerlijkheden maakten veel goed. Het hofje van Wauw is prachtig. Als feedback zou ik mee willen geven dat als in het programma 1 of 2 hofjes meer opgenomen zouden worden, de naam van deze enorm leuke trip nog meer aan mijn verwachting zou hebben voldaan.”

“Ik werd hartelijk welkom geheten door Jan. Na een kleine voorstelronde heeft Jan het een en ander uitgelegd. Na een heerlijke lunch zijn wij naar het park, haven en plein gegaan met onze “to do lijst” op zak. Het waren best veel punten, dus wij hebben nog niet alles kunnen doen, maar dat kan in de komende weken nog. Al met al een leerzame, leuke dag.”
