“Heel fijne dag gehad gisteren. Wim kwam ons drieën afhalen bij bushalte, dat was heel vriendelijk en fijn. De wandeling was prachtig, interessant en ook zeer leerzaam. De gedichten van Wim pasten er schitterend bij.”
Ina wijnburg