“Het was een gezellige dag met z’n elven. We hebben heerlijk gevaren, genoten van lekkere hapjes en drankjes van Heleen en uitleg van Jan. Het zonnetje kwam tevoorschijn, de omgeving was prachtig en iedereen genoot van deze watertocht”.
Ina wijnburg